Метою засідання було виробити єдині педагогічні позиції, спільну систему заходів щодо оптимізації освітнього процесу в 5-х класах, визначення основних проблем, що виникають в роботі з учнями та вироблення шляхів щодо подолання труднощів періоду адаптації учнів до навчання в основній школі.
Практичний психолог Мозоль Ю.М спільно з соціальним педагогом Восинською О.А повідомили учасників консиліуму про результати вивчення адаптації п’ятикласників до навчання в основній школі. В ході діагностичної роботи було проаналізовано рівень шкільної тривожності дітей, наявні форми агресії учнів, вивчено міжособистісні та міжгрупові відносини у класних колективах, також було проведено оцінку рівня шкільної адаптації на початку навчання в середній школі. Класні керівники та учителі-предметники отримали поради за результатами діагностики.
Вчителі початкових класів Белаш Г.О та Олексійовець Н.А. проаналізували стан успішності своїх випускників, розповіли про особливості в роботі з класними колективами. Жодна дитина не залишилася поза увагою педагогів. До участі в консиліумі були залучені вчителі-предметники, які викладають у 5-их класах. Були вироблені спільні рекомендації, які дозволять п`ятикласникам пройти процес адаптації, пов`язаний з новими умовами праці, вимогами вчителів, навчальним навантаженням.
По закінченню консиліуму вчителі-предметники спільно з адміністрацією школи, практичним психологом, соціальним педагогом та класними керівниками створили алгоритм, який сприяв би усуненню труднощів в навчальній діяльності.