Інклюзивне навчання

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з ООП

З  метою  реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями , їх соціальною  адаптацією та інтеграцією в суспільство , в Дубровицькому ліцеї №2,  створені відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням їхніх індивідуальних потреб та інтересів.

Заклад освіти забезпечує максимально зручне для всіх учасників освітнього процесу середовище, яке відповідає основним принципам інклюзивної освіти , рівності та поваги до прав людини. Здійснюються заходи , які сприяють облаштуванню та обладнанню навчальних приміщень з урахуванням принципів універсального дизайну та розумного пристосування. Приміщення та територія адаптовані до використання всіма учасниками освітнього процесу.

         У закладі облаштовано пандус , широкі дверні проходи, забезпечено можливість вільного пересування в навчальних кабінетах, але відсутні підйомники на другий поверх. На подвір’ї викладено бруківку, чим  покращено умови пересування  територією. Туалетні кімнати  обладнані відповідно вимог. В планах передбачено облаштування додаткових поручнів на сходах між 1 та 2 поверхом та пристосування санітарних приміщень для осіб з особливими освітніми потребами.

        У навчальному закладі  створено ресурсну кімнату (облаштовано навчально-пізнавальну зону, побутово-практична зона відсутня).

Безпосередня організація інклюзивного навчання здійснюється  командами психолого-педагогічного супроводу.Освітній  процес у класах з інклюзивним навчанням здійснюється відповідно до освітніх програм  та  робочих  навчальних планів .З урахуванням індивідуальних особливостей дітей з особливими освітніми потребами, фахівцями закладу за участі батьків розроблено індивідуальні програми розвитку, адаптовано/модифіковано навчальні програми.

Відповідні фахівці (логопед, психолог, вчителі фізичної культури) забезпечують надання корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами шляхом проведення індивідуальних занять. Для корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних  занять  в кабінеті  психолого-соціальної служби  та ресурсній кімнаті знаходяться різноманітні дидактичні матеріали та ігри. Зміст корекційно-розвиткової роботи реалізується через заняття: розвиток мовлення, корекцію розвитку,корекцію мовлення, лікувальну фізкультуру,

Забезпечується психологічний супровід навчання дітей з ООП.

      У закладі освіти застосовуються освітні технології  та методики, які максимально враховують особливості дітей з особливими освітніми потребами та допомагають їм безболісно інтегруватись до дитячого колективу.

Забезпечується системна комунікація з батьками.


 
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Меню сайту