Сходинки моїх успіхів завантажити:
Посмотреть онлайн файл: shodinki-moyih-usphv-5-6-kl_.pdf
Критерії оцінювання (для учнів) 5-их класів завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 5-klas-dlya-uchnv-1.pdf
1-й клас завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24479_1_klas.pdf
2-й клас завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24402_2_klas.pdf
3-й клас завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24480_3_klas.pdf
4-й клас завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24478_4_klas.pdf
Англійська мова завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24404_angliyska_mova.pdf
Біологія завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24405_biologiya.pdf
Географія завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24406_geografiya.pdf
Інформатика завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24407_informatika.pdf
Історія завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24408_istoriya.pdf
Математика завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24409_matematika.pdf
Мистецтво завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24410_mistetctvo.pdf
Музичне мистецтво завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24411_muzichne_mistetctvo.pdf
Образотворче мистецтво завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24508_obrazotvorche_mistetctvo.pdf
Основи здоров'я завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24412_osnovi_zdorovya.pdf
Основи правознавства завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24413_osnovi_pravoznavstva.pdf
Природознавство завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24414_prirodoznavstvo.pdf
Трудове навчання завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24484_trudove_navchannya.pdf
Українська мова та література завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24415_ukrainska_mova_ta_literatura.pdf
Фізика завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24416_fizika.pdf
Фізична культура завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24417_fizichna_kultura.pdf
Хімія завантажити:
Посмотреть онлайн файл: 24418_khimiya.pdf
Завантажити документ повністю:
Посмотреть онлайн файл: kriteryi-ocnyuvannya.doc
Компетентнісна освіта зорієнтована на практичні результати, досвід особистої діяльності, вироблення ставлень, що зумовлює принципові зміни в організації навчання, яке стає спрямованим на розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань і умінь учнів.
Оцінювання ґрунтується на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня.
Метою навчання є сформовані компетентності. Вимоги до обов’язкових результатів навчання визначаються з урахуванням компетентнісного підходу до навчання, в основу якого покладено ключові компетентності.