Відповідно до нормативно-правових документів та з метою забезпечення умов для здійснення роботи з медіаграмотності було створено творчу групу вчителів, до якої ввійшли досвідчені педагоги, що виявили бажання взяти участь в організації та проведенні дослідно- експериментальної роботи. Аналіз кількісно – якісного складу виявив, що творча група становить 26% від загальної кількості педагогічних працівників школи, з них 82% - вчителі вищої кваліфікаційної категорії, по 9% - вчителі І та ІІ кваліфікаційної категорії; 55% вчителів мають педагогічні звання. Творча група визначила, що головними напрямами роботи в нашій школі є: інформаційно-організаційний, інноваційний (науково-практичний), експериментальний, аналітичний.
Однією з умов ефективного впровадження медіаосвіти наш колектив вбачає створення шкільного медіапростору основними складовими якого є:
У процесі формування у педагогічних працівників знань та умінь з основ медіаосвіти, медіапедагогіки, та аудіо-візуальної грамотності щодо вирішення сучасних медіапедагогічних проблем, розуміння ролі та значення медійного світу , дієвими формами стали:
Свідченням зацікавленості колективу проблемою впровадження медіаосвіти є:
За підсумками діагностування медіа освітня система школи підтвердила свою ефективність. Запропонована система виховної роботи формує соціально активну особистість, яка завдяки ЗМІ отримує доступ до цінностей культури, підвищує свій рівень соціального розвитку, учні не лише насичуються інформацією, але й отримують уявлення про самого себе, про свої культурно-освітні нахили, за допомогою яких можуть ідентифікувати свій «культурний код», самовизначитися у соціумі. Під час вихідного діагностування результати підтвердились, ця система взята за основу у середній школі як така, що завдяки інтегрованому підходу ефективно поєднує виховні впливи із навчанням основ медіаграмотності, поєднує традиційне виховання із медіавихованням.
Сайт, як чинник медіаосвітнього процесу Дубровицької ЗОШ І-ІІІ ст.№2 завантажити: