Психолого – педагогічний консиліум

    Проблеми наступності у навчанні».
    На розгляд консиліуму ставилися завдання:
    1. Виявлення характеру і причини виникнення труднощів в процесі адаптації учнів 5-го класу.
    2. Розроблення конструктивних методів та прийомів для вирішення проблем адаптації.
    3. Висвітлення проблем самооцінки, мотивації, особистісних пізнавальних та інших інтересів, емоційного настрою учнів 5-го класу.
    4. Формування спільної роботи педколективу в період адаптації 5-го класу.
    У плані роботи консиліуму:
    1. Вступне слово директора школи Клюйко В.М.
    2. Міні-лекція «Адаптація п`ятикласника». Моніторинг навчальних досягнень учнів 5-х класів. Виступ заступника директора з НВР Цибульської Л.В.
    3. Психологічна характеристика 5-х класів. Психодіагностичне дослідження «Тест шкільної тривожності Філіпса» та «Методика визначення особистісної адаптованості школярів (А.В. Фурман)» практичного психолога Твердун Т.М. та «Методика вивчення соціальної адаптації шкільного колективу «Клімат в класі» соціального педагога Восинської О.А.
    4. Педагогічна характеристика 5-х класів. Виступи класних керівників Гладкої О.Ф., Жданюк А.В.
    5. Відгуки вчителів-предметників.
    6. Педагогічні характеристики учнів, що потребують підвищеної уваги з боку педагогічного колективу. Виступи вчителів початкових класів Чмуневич О.В. і Мазур Н.П.
    Консиліум пройшов в атмосфері доброзичливості, згуртованості, на позитиві та з чітко окресленими планами і перспективами щодо успішного навчального процесу п`ятикласників.

     

     

     

     

     
Розробник: Дубровицький ліцей №2 Дубровицької міської ради