Педагогічний консиліум " Адаптація першокласників до навчання у школі"
Шкільна адаптація - процес,коли дитина потрапляє у нове для неї середовище,де потрібно пристосуватися до вже наявних вимог,умов,особливостей взаємодії і при цьому пристосування має бути таким,щоб дитячий розвиток і особистісний і соціальний відбувався максимально гармонійно.
З перших днів перебування у школі на дітей впливає і новий колектив однолітків ,і особистість першого вчителя, і зміна режиму дня , і незвичне тривале обмеження рухової активності, і поява обов'язків. Тож, на що звернути увагу,чого побоюватися,і загалом,як учасникам освітнього процесу налагодити здорові взаємини?Розбиралися ,спілкувалися,ділилися досвідом,вчилися розв'язувати проблемні ситуації,,освоїли технологію "Я-повідомлення", спробували бути у ролі "неслухняного учня", робили висновки!
У ході консиліуму звучали виступи директора школи Клюйко В.М.,заступника директора з НВР у початкових класах Лосік Т.М., шкільного психолога Твердун Т.М., соціального педагога Восінської О.А., класоводів Чмуневич О.В.,Мазур Н.П., вихователів,вчителів- предметників; коментувалися психолого-педагогічні характеристики учнів 1-х класів: оцінювання рівня шкільної мотивації та адаптації із застосуванням анкетування,тестів та інших методик.
Бажаємо нашим учням успішної адаптації,а педагогам - якнайбільше ресурсів- духовних,фізичних та професійних, допомогти цій адаптації!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Меню сайту