«Брендинг – новий механізм забезпечення якості освіти»
У ході педради розглядалися питання:
1. Брендинг – новий механізм забезпечення якості освіти.
2. Внутрішня система забезпечення освіти. Напрямок «Освітнє середовище.». Пізнавальність закладу освіти та надання ним послуг.
По цих питаннях виступили: Клюйко В.М. – директор закладу освіти та Цибульська Л.В. – заступник директора з НВР.
Цитати виступу: «… Брендинг – новий механізм забезпечення якості освіти. Протягом останніх років ми у закладі освіти активно розбудовуємо внутрішню систему якості освіти за принципами дитиноцентризму, автономії, цілісності системи управління якістю, постійного вдосконалення, врахування зовнішніх впливів, гнучкості й адаптивності. Провели комплексне вивчення за чотирма напрямками: освітнє середовище, система оцінювання освітньої діяльності учнів, система педагогічної діяльності та система управлінської діяльності. Отже, реалізація технології брендингу – це постійна спрямована робота, яка поступово лише розширює горизонти впізнаваності і посилює звучання нашого закладу освіти й педагогічного колективу.».
Далі до уваги присутніх був представлений вернісаж думок, перспектив з проблеми «Забезпечення комфортних й безпечних умов здобувачів освіти в сучасному освітньому середовищі, вільному від будь-яких форм насильства та дискримінації». Модель забезпечення якості освіти.
І локація.
Педагогічна толерантність вчителя. Фаховий бренд.
Вчителі початкових класів.
ІІ локація.
Емоційний інтелект – як передумова розвитку успішної особистості. Психологічний бренд.
Вчителі словесники, суспільно-гуманітарного напряму.
ІІІ локація.
Сучасні методики вирішення конфліктів мирним шляхом;
Базові навички медіації;
Методики профілактичної роботи з подолання негативних проявів серед дітей;
Методики раннього виявлення дітей, які належать до групи ризику. Превентивний бренд.
ІV локація.
Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього процесу. Інклюзивний бренд.
З урахуванням ефективних і конструктивних кроків, щодо підготовки педради, засідання пройшло на високому професійному і фаховому рівні, адже сучасний педагог повинен працювати в умовах конкуренції й розуміти, що тільки високий професіоналізм, ініціатива, творчість, інноваційний підхід до освітньої діяльності, здатність швидко реагувати на зміни дадуть змогу не лише витримати конкуренцію, а й сформувати особистий бренд і бренд закладу освіти.
Не бійтесь реформ – ловіть нові ідеї і втілюйте їх у життя. Змінюйтеся самі разом зі світом!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[video=]

 
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Меню сайту