«Брендинг – новий механізм забезпечення якості освіти»

    У ході педради розглядалися питання:
    1. Брендинг – новий механізм забезпечення якості освіти.
    2. Внутрішня система забезпечення освіти. Напрямок «Освітнє середовище.». Пізнавальність закладу освіти та надання ним послуг.
    По цих питаннях виступили: Клюйко В.М. – директор закладу освіти та Цибульська Л.В. – заступник директора з НВР.
    Цитати виступу: «… Брендинг – новий механізм забезпечення якості освіти. Протягом останніх років ми у закладі освіти активно розбудовуємо внутрішню систему якості освіти за принципами дитиноцентризму, автономії, цілісності системи управління якістю, постійного вдосконалення, врахування зовнішніх впливів, гнучкості й адаптивності. Провели комплексне вивчення за чотирма напрямками: освітнє середовище, система оцінювання освітньої діяльності учнів, система педагогічної діяльності та система управлінської діяльності. Отже, реалізація технології брендингу – це постійна спрямована робота, яка поступово лише розширює горизонти впізнаваності і посилює звучання нашого закладу освіти й педагогічного колективу.».
    Далі до уваги присутніх був представлений вернісаж думок, перспектив з проблеми «Забезпечення комфортних й безпечних умов здобувачів освіти в сучасному освітньому середовищі, вільному від будь-яких форм насильства та дискримінації». Модель забезпечення якості освіти.
    І локація.
    Педагогічна толерантність вчителя. Фаховий бренд.
    Вчителі початкових класів.
    ІІ локація.
    Емоційний інтелект – як передумова розвитку успішної особистості. Психологічний бренд.
    Вчителі словесники, суспільно-гуманітарного напряму.
    ІІІ локація.
    Сучасні методики вирішення конфліктів мирним шляхом;
    Базові навички медіації;
    Методики профілактичної роботи з подолання негативних проявів серед дітей;
    Методики раннього виявлення дітей, які належать до групи ризику. Превентивний бренд.
    ІV локація.
    Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього процесу. Інклюзивний бренд.
    З урахуванням ефективних і конструктивних кроків, щодо підготовки педради, засідання пройшло на високому професійному і фаховому рівні, адже сучасний педагог повинен працювати в умовах конкуренції й розуміти, що тільки високий професіоналізм, ініціатива, творчість, інноваційний підхід до освітньої діяльності, здатність швидко реагувати на зміни дадуть змогу не лише витримати конкуренцію, а й сформувати особистий бренд і бренд закладу освіти.
    Не бійтесь реформ – ловіть нові ідеї і втілюйте їх у життя. Змінюйтеся самі разом зі світом!!!

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


    [video=]

Розробник: Дубровицький ліцей №2 Дубровицької міської ради