У ході зустрічі для кожної дитини, яка потребує підтримки в освітньому процесі, було визначено категорію її освітніх труднощів та необхідний рівень підтримки. За результатами обговорення, учасниками команд визначені напрямки проведення корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних занять , переглянуті індивідуальні програми розвитку та індивідуальні навчальні плани дітей з особливими освітніми потребами відповідно до визначеного рівня підтримки.
Такий підхід максимально змінює надання освітніх послуг особам з ООП на індивідуальну модель підтримки, командне визначення освітньої траєкторії, тісну взаємодію з ІРЦ і позитивно вплине на підвищення якості інклюзивного навчання в закладі освіти, допоможе покращити процес організації та якість такого навчання.
Велика вдячність директору ІРЦ - Твердюк Т.Б. та куратору закладу з питань інклюзивної освіти - Хомич М.М. за методичну підтримку,високий рівень професіоналізму у наданій допомозі,щиру бесіду,позитивний настрій.