Проблемний семінар

    Засідання №1

    Методичний діалог «Креативність у структурі педагогічної діяльності як складова адаптаційних можливостей особистості. Основні напрями діяльності методичних формувань у контексті реалізації проблеми школи.»

    Мета :

    • сприяти популяризації педагогічних знахідок вчителів;
    • удосконалити знання вчителів про сучасні педагогічні технології;
    • сприяти успішному впровадженню інновацій для формування креативного середовища під час навчального процесу; оволодіння методами та прийомами креативного навчання; знаходження свіжих ідей, оригінальних рішень
    • сприяти формуванню почуття впевненості, підвищення самооцінки, умінню формувати стійку мотивацію щодо активного впровадження новацій у практичну діяльність

     

    План проведення

    І  Актуальність проблеми. Від креативності особистості вчителя до креативної особистості учня.

    Цибульська Л.В. – заступник директора з НВР

    ІІ. Практична частина. Основні напрямки діяльності.

       2.1. Проблема «Чи можна поставити знак = між поняттями творчість і креативність ?»

             Абрамович Н.М.- керівник МО вчителів природничих дисциплін

       2.2. Проблема : «Креативність і особистістно- орієнтований урок?»

             Чирук Л.І.-керівник МО початкових класів

       2.3. Проблема : «Ознаки креативної  особистості учня, вчителя, сучасних батьків»

             Німчук Г.А.- керівник МО словесників

       2.4 Проблема : «Педагогічна креативність : щоденна ?, щоурочна? , постійна?»

             Ващишина Т.П. – керівник творчої групи вчителів математики

       2.5. Проблема : «Креативність: інновація? творчість?»

            Дунчич Н.І. – керівник МО суспільних дисциплін

    ІІІ . Інформаційні джерела з науково методичної проблеми

           Цибульська Л.В. – заступник директора з НВР

    викачати тутproblemniy-semnar-schodo-virshennya-naukovo.doc [42 Kb] (cкачиваний: 3)  

Розробник: Дубровицький ліцей №2 Дубровицької міської ради