УМОВИ ПЕРЕХОДУ ШКОЛИ В РЕЖИМ РОЗВИТКУ
- Впровадження інноваційних технологій управління з метою зміни управлінських відносин.
- Створення освітніх програм розвитку, нових критеріїв ефективності навчання та виховання.
- Формування інформаційної культури педагогів.
- Підготовка кадрів, здатних до проектування розвитку власної педагогічної діяльності та успішної реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учня.
РЕСУРСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА МОЖЛИВОСТІ:
- Наявність власної нормативної бази (Статут школи, Концепція розвитку закладу, перспективний та річний плани роботи тощо).
- Наявність необхідного науково-методичного, інформаційного, навчального та матеріально-технічного забезпечення.
- Досвід реалізації шкільних інноваційних управлінських проектів.
- Досвід участі у Всеукраїнських, обласних, міських освітньо-культурних та громадських проектах.
- Наявність досвідчених професійно компетентних навчальних і управлінських кадрів.
- Досвід використання інформаційно-комунікаційних та проектних технологій у сфері навчання, виховання та управління.
ОБМЕЖЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
- недостатність фінансування;
- обмеженість вільного позаурочного часу;
- недосконалість управлінського контролю за процесом проектування та реалізації власної моделі розвитку педагогічної майстерності вчителя;
- недостатність професійної компетентності окремих педагогів, суб’єктивізм;
- недостатність або відсутність мотивації окремих вчителів до вдосконалювання.
ПРОГНОЗОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
- Підвищення професійного рівня педагогів та збільшення кількості творчих вчителів-новаторів.
- Напрацювання рекомендацій та поширення досвіду з проблеми формування власного вектору професійного розвитку вчителя.
- Програми і практичні розробки формування портфоліо вчителя за рівнями (вчитель-початківець, вчитель-практик, вчитель-новатор) та предметними напрямами (портфоліо вчителя початкових класів, портфоліо вчителя фізичної культури, вчителя іноземних мов).
- Функціонування електронних портфоліо (блогів) вчителів на сайті школи
- Перехід взаємодії учасників освітнього процесу з режиму функціонування в режим розвитку.
- Створення здорового мікроклімату в школі, сприятливих умов для навчання і виховання, співпраці вчителя і учнів.
- Підвищення якості та ефективності навчально-виховного процесу в закладі.
- Збільшення результативності участі учнів школи у міських предметних олімпіадах з базових дисциплін, творчих конкурсах міського, обласного, національного та міжнародного рівнів.
- Підготовка конкурентоспроможних та соціально-адаптивних випускників початкової школи, здатних до постійного самовдосконалення та саморозвитку.
- Підвищення рейтингу школи серед закладів міста.