Науково-методична робота

УМОВИ ПЕРЕХОДУ ШКОЛИ В РЕЖИМ РОЗВИТКУ

  • Впровадження інноваційних технологій управління з метою зміни управлінських відносин.
  • Створення освітніх програм розвитку, нових критеріїв ефективності навчання та виховання.
  • Формування інформаційної культури педагогів.
  • Підготовка кадрів, здатних до проектування розвитку власної педагогічної діяльності та успішної реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учня.

РЕСУРСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА МОЖЛИВОСТІ:

  • Наявність власної нормативної бази (Статут школи, Концепція розвитку закладу, перспективний та річний плани роботи тощо).
  • Наявність необхідного науково-методичного, інформаційного, навчального та матеріально-технічного забезпечення.
  • Досвід реалізації шкільних інноваційних управлінських проектів.
  • Досвід участі у Всеукраїнських, обласних, міських освітньо-культурних та громадських проектах.
  • Наявність досвідчених професійно компетентних навчальних і управлінських кадрів.
  • Досвід використання інформаційно-комунікаційних та проектних технологій у сфері навчання, виховання та управління.

ОБМЕЖЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

  • недостатність фінансування;
  • обмеженість вільного позаурочного часу;
  • недосконалість управлінського контролю за процесом проектування та реалізації власної моделі розвитку педагогічної майстерності вчителя;
  • недостатність професійної компетентності окремих педагогів, суб’єктивізм;
  • недостатність або відсутність мотивації окремих вчителів до вдосконалювання.

ПРОГНОЗОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

  • Підвищення професійного рівня педагогів та збільшення кількості творчих вчителів-новаторів.
  • Напрацювання рекомендацій та поширення досвіду з проблеми формування власного вектору професійного розвитку вчителя.
  • Програми і практичні розробки формування портфоліо вчителя за рівнями (вчитель-початківець, вчитель-практик, вчитель-новатор) та предметними напрямами (портфоліо вчителя початкових класів, портфоліо вчителя фізичної культури, вчителя іноземних мов).
  • Функціонування електронних портфоліо (блогів) вчителів на сайті школи
  • Перехід взаємодії учасників освітнього процесу з режиму функціонування в режим розвитку.
  • Створення здорового мікроклімату в школі, сприятливих умов для навчання і виховання, співпраці вчителя і учнів.
  • Підвищення якості та ефективності навчально-виховного процесу в закладі.
  • Збільшення результативності участі учнів школи у міських предметних олімпіадах з базових дисциплін, творчих конкурсах міського, обласного, національного та міжнародного рівнів.
  • Підготовка конкурентоспроможних та соціально-адаптивних випускників початкової школи, здатних до постійного самовдосконалення та саморозвитку.
  • Підвищення рейтингу школи серед закладів міста.
 
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Меню сайту