Науково-методична робота

    УМОВИ ПЕРЕХОДУ ШКОЛИ В РЕЖИМ РОЗВИТКУ

    • Впровадження інноваційних технологій управління з метою зміни управлінських відносин.
    • Створення освітніх програм розвитку, нових критеріїв ефективності навчання та виховання.
    • Формування інформаційної культури педагогів.
    • Підготовка кадрів, здатних до проектування розвитку власної педагогічної діяльності та успішної реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учня.

    РЕСУРСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА МОЖЛИВОСТІ:

    • Наявність власної нормативної бази (Статут школи, Концепція розвитку закладу, перспективний та річний плани роботи тощо).
    • Наявність необхідного науково-методичного, інформаційного, навчального та матеріально-технічного забезпечення.
    • Досвід реалізації шкільних інноваційних управлінських проектів.
    • Досвід участі у Всеукраїнських, обласних, міських освітньо-культурних та громадських проектах.
    • Наявність досвідчених професійно компетентних навчальних і управлінських кадрів.
    • Досвід використання інформаційно-комунікаційних та проектних технологій у сфері навчання, виховання та управління.

    ОБМЕЖЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

    • недостатність фінансування;
    • обмеженість вільного позаурочного часу;
    • недосконалість управлінського контролю за процесом проектування та реалізації власної моделі розвитку педагогічної майстерності вчителя;
    • недостатність професійної компетентності окремих педагогів, суб’єктивізм;
    • недостатність або відсутність мотивації окремих вчителів до вдосконалювання.

    ПРОГНОЗОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

    • Підвищення професійного рівня педагогів та збільшення кількості творчих вчителів-новаторів.
    • Напрацювання рекомендацій та поширення досвіду з проблеми формування власного вектору професійного розвитку вчителя.
    • Програми і практичні розробки формування портфоліо вчителя за рівнями (вчитель-початківець, вчитель-практик, вчитель-новатор) та предметними напрямами (портфоліо вчителя початкових класів, портфоліо вчителя фізичної культури, вчителя іноземних мов).
    • Функціонування електронних портфоліо (блогів) вчителів на сайті школи
    • Перехід взаємодії учасників освітнього процесу з режиму функціонування в режим розвитку.
    • Створення здорового мікроклімату в школі, сприятливих умов для навчання і виховання, співпраці вчителя і учнів.
    • Підвищення якості та ефективності навчально-виховного процесу в закладі.
    • Збільшення результативності участі учнів школи у міських предметних олімпіадах з базових дисциплін, творчих конкурсах міського, обласного, національного та міжнародного рівнів.
    • Підготовка конкурентоспроможних та соціально-адаптивних випускників початкової школи, здатних до постійного самовдосконалення та саморозвитку.
    • Підвищення рейтингу школи серед закладів міста.
Розробник: Дубровицький ліцей №2 Дубровицької міської ради