ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ

    Психолог Мозоль Ю.М. ознайомила присутніх з характеристикою молодшого підліткового віку та з результатами дослідження перебігу адаптаційного процесу в 5 класах та закликала враховувати індивідуальні та психологічні особливості 10-11-річних школярів. Класні керівники Карпович І.А. та Юрко Н.В. акцентували увагу на особливостях класних колективів. Соціальний педагог Восинська О.А. розповіла про ознаки успішної адаптації та про найоптимальніші варіанти реагування на прояви дезадаптації. Відгуки вчителів, які працюють з даною категорією дітей, дозволяють стверджувати, що 5-ті класи – це сформовані колективи зі своїми традиціями і особливостями. Учні володіють необхідною сумою знань, умінь і навичок для успішної адаптації в середній ланці школи. Більшість з них працездатні, активні на уроках та емоційно чуйні. Директор школи Клюйко В.М. підсумувала всі виступи та зазначила, що успішній адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі сприятиме цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість.
    Робота консиліуму проходила в атмосфері співпраці, дружнього колегіального спілкування

     

     

     

     

     

Розробник: Дубровицький ліцей №2 Дубровицької міської ради