Однією із головних задач закладу освіти під час карантину є організація освітнього процесу дистанційно із можливістю зворотнього зв’язку зі здобувачами освіти. Для вирішення цієї проблеми в нашому закладі застосовуються:
- Он-лайн класи для організації дистанційного навчання, зокрема Google Classroom та Microsoft Team;
- Хмарні технології (Google додатки), а саме:
a. Пошта,
b. Календар (сповіщення учням та вчителям про заплановані події)
c. Диск, на якому розміщуються завдання від вчителя, та можливість користуватись Документами (сумісна робота з текстовими документами), Таблиці, Форми (тести, анкетування)
d. Hangouts (спілкування в реальному часі за допомогою відео, аудіо та тексту, як у Скайпі, створення груп, можливість підключатись до спілкування багатьом користувачам)
e. Youtube (створення прямих ефірів, з можливістю спілкування в чаті).
- Мобільні та десктопні месенджери для організації зворотнього зв’язку (Viber, Skype, Telegram, Facebook, WhatsApp);
- Відеоконференції за допомогою сервісів:
• Zoom (організація відеоконференцій, прямих трансляцій в безкоштовній версії від 3-х до 40 учасників протягом 40 хвилин)
• Skype для індивідуальних відеозв’язків або для групи учнів (до 10 користувачів);
- Робота з платформами Kahoot, LearningApps – для створення інтерактивних тестів, вікторин, різноманітних завдань.
- Українські масові відкриті курси ЕдЕра
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам
зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.