28 листопада у Дубровицькій ЗОШ І-ІІІ ст. №2 був проведений психолого-педагогічний консиліум «Адаптація учнів 5-х класів до умов навчання в основній школі».
Учасниками консиліуму стали адміністрація школи, практичний психолог, класоводи, класні керівники 5-х класів, соціальний педагог, учителі-предметники.
Метою засідань було виробити єдині педагогічні позиції, визначення основних проблем, що виникають в роботі з учнями та вироблення шляхів щодо подолання труднощів періоду адаптації п‘ятикласників до навчання в основній школі.
Практичний психолог школи Мозоль Ю.М. у свою чергу повідомила учасників консиліуму про результати вивчення адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі. В ході діагностичної роботи було визначено рівень соціально-ситуативної тривожності учнів, шкільної тривожності та рівень пізнавальної активності учнів, самооцінки, соціально-психологічної адаптації, мотиви навчальної діяльності. Соціальний педагог Чевжик Г.В. озвучила результати соціально-педагогічної діагностики за методикою « Клімат у класі». Класні керівники та учителі-предметники отримали поради за результатами опитувань.
На консиліумі відбувся обмін досвідом та вироблені спільні рекомендації, які дозволять п‘ятикласникам адаптуватися в основній школі , до нових вимог учителів.
По закінченню консиліуму вителі-предметники спільно з адміністрацією, практичним психологом, класними керівниками створили алгоритм, який сприяв би усуненню труднощів в навчальній діяльності вчитель-учень.