Методичний семінар – практикум «Початкова освіта НУШ: практика змін»

Методичний семінар – практикум «Початкова освіта Нової української школи: практика змін»

В рамках методичних навчань 8 січня 2019 року педагогічний колектив початкових класів зібрався на методичний семінар – практикум «Початкова освіта Нової української школи: практика змін».

ЗД з НВР Чирук Л.І. зупинила увагу педагогічних працівників, які приймали участь в семінарі, на тому, що питання реформування початкової школи є особливо актуальним на сьогодні, адже в Україні вже іде процес оновлення шкільної освіти та ще раз визначила для вчителів ті основні положення в Концепції "Нова українська школа", які стосуються шкільної освіти, і саме 1- 4 класів.

Вчителі 1-х класів Верес А.Д. та Довжик В.В. поділилися своїми першими враженнями, успіхами і проблемами, які спіткали вчителів на початку нового навчального року в рамках реалізації Концепції НУШ. Практичний психолог Мозоль Ю.М.розпочала з обговорення найбільш складних випадків адаптації дітей до школи. Учасники засідання висловлювали свої думки щодо даної теми та спільно знаходили шляхи подолання деяких проблем. Колеги отримали можливість побачити першокласників з різних сторін, а також зрозуміти причини їхніх проблем. Це допоможе у майбутньому уникнути суб’єктивізму в оцінці можливостей окремих дітей, дозволить об’єктивно їх зрозуміти і побудувати спільну програму дій, спрямованих на розвиток певних якостей або на усунення виявлених причин відставання в навчанні чи відхилень в поведінці. Ознайомила з матеріалами досліджень та спостережень рівня психолого-педагогічної готовності учнів до школи та результатами адаптаційного періоду ,а вчителі 1-х класів дали характеристику своїх класних колективів. А вчитель фізкультури Діжурко Н.В., вчитель англійської мови Котяш О.М., вчитель образотворчого мистецтва Мотрій Т.А., вихователь ГПД Фурсович О.А. познайомили з методиками та технологіями, які впроваджуються в Новій Українській школі і, які вони активно використовують практиці свої роботи. Педагоги обговорили ті успіхи та наробітки,які є в роботі щодо організації освітнього процесу перших класів Нової української школи в нашому навчальному закладі. Педагоги та психолог змогли виокремити ті питання,які потребують доопрацювання щодо покращення умов для успішної шкільної адаптації для деяких учнів та намітили шляхи виконання цієї роботи. Загалом вирішили, що в нашому навчальному закладі реформа освіти робить свої перші, але впевнені кроки.


 

 
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Меню сайту