ЯК ОЦІНЮЮТЬ ПИСЬМОВУ РОБОТУ З МАТЕМАТИКИ

ЯК ОЦІНЮЮТЬ ПИСЬМОВУ РОБОТУ З МАТЕМАТИКИ.

Вимоги до оцінювання письмових робіт учнів під час поточної перевірки:

1 бал – робота виконувалась, але допущено 12 і більше грубих помилок;

2 бали – правильно виконано менше 1/3 роботи або в роботі допущено 10-11 грубих помилок;

3 бали – правильно виконано 1/3 роботи або в роботі допущено 8-9 грубих помилок;

4 бали – правильно виконано 2/5 роботи або в роботі допущено 6-7 грубих помилок;

5 балів – правильно виконано половину роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 5 грубих помилок;

6 балів – правильно виконано 3/5 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 4 грубі помилки;

7 балів – правильно виконано 2/3 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 3 грубі помилки;

8 балів – правильно виконано 3/4 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 2 грубі помилки;

9 балів – робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 грубу й 1 негрубу помилку;

10 балів – робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 негрубу помилку;

11 балів – робота виконана правильно в повному обсязі окрім завдання підвищеної складності або творчого характеру;

12 балів – робота виконана правильно в повному обсязі, в тому числі завдання підвищеної складності або творчого характеру.

ГРУБІ ТА НЕГРУБІ ПОМИЛКИ

До грубих помилок належать:

– неправильне обчислення у завданні, мета якого – перевірка обчислювальних умінь і навичок;

– неправильне розв’язання задачі (пропуск дії, неправильний добір дії, зайва дія);

– незнання або неправильне застосування властивостей, правил, алгоритмів, залежностей;

– невідповідність виконаних вимірювань та геометричних побудов умові завдання.

Негрубі помилки:

– неправильно виконане обчислення у випадку, коли метою завдання не передбачена перевірка обчислювальних умінь і навичок;

– відсутність пояснювального тексту, відповіді завдання, назви величин або невідповідність їх виконаним діям та отриманим результатам;

– не доведена до логічного кінця робота з перетворення іменованих чисел з одних одиниць вимірювання в інші;

– неправильне за стилістикою формулювання запитання чи відповіді задачі;

– неправильне списування даних завдання за умови правильного його виконання;

– помилки у записах математичних термінів, символів, позначеннях геометричних фігур.

Якщо учень (учениця) самостійно знаходить і охайно виправляє допущену помилку, то це не вважається недоліком роботи.

КАЛІГРАФІЯ ТА ВИПРАВЛЕННЯ. Оцінювання каліграфії ЗНЯТО, як і зниження балів ЗА ВИПРАВЛЕННЯ.

Це правило стосується навіть щодо оцінювання робіт з української мови.

ЩО ОЦІНЮЮТЬ? Графічні навички письма, культуру оформлення письмових робіт (охайність, розбірливість, розміщення записів), орфографію та пунктуацію.

 
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Меню сайту