ЯК ОЦІНЮЮТЬ ПИСЬМОВУ РОБОТУ З МАТЕМАТИКИ

    ЯК ОЦІНЮЮТЬ ПИСЬМОВУ РОБОТУ З МАТЕМАТИКИ.

    Вимоги до оцінювання письмових робіт учнів під час поточної перевірки:

    1 бал – робота виконувалась, але допущено 12 і більше грубих помилок;

    2 бали – правильно виконано менше 1/3 роботи або в роботі допущено 10-11 грубих помилок;

    3 бали – правильно виконано 1/3 роботи або в роботі допущено 8-9 грубих помилок;

    4 бали – правильно виконано 2/5 роботи або в роботі допущено 6-7 грубих помилок;

    5 балів – правильно виконано половину роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 5 грубих помилок;

    6 балів – правильно виконано 3/5 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 4 грубі помилки;

    7 балів – правильно виконано 2/3 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 3 грубі помилки;

    8 балів – правильно виконано 3/4 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 2 грубі помилки;

    9 балів – робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 грубу й 1 негрубу помилку;

    10 балів – робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 негрубу помилку;

    11 балів – робота виконана правильно в повному обсязі окрім завдання підвищеної складності або творчого характеру;

    12 балів – робота виконана правильно в повному обсязі, в тому числі завдання підвищеної складності або творчого характеру.

    ГРУБІ ТА НЕГРУБІ ПОМИЛКИ

    До грубих помилок належать:

    – неправильне обчислення у завданні, мета якого – перевірка обчислювальних умінь і навичок;

    – неправильне розв’язання задачі (пропуск дії, неправильний добір дії, зайва дія);

    – незнання або неправильне застосування властивостей, правил, алгоритмів, залежностей;

    – невідповідність виконаних вимірювань та геометричних побудов умові завдання.

    Негрубі помилки:

    – неправильно виконане обчислення у випадку, коли метою завдання не передбачена перевірка обчислювальних умінь і навичок;

    – відсутність пояснювального тексту, відповіді завдання, назви величин або невідповідність їх виконаним діям та отриманим результатам;

    – не доведена до логічного кінця робота з перетворення іменованих чисел з одних одиниць вимірювання в інші;

    – неправильне за стилістикою формулювання запитання чи відповіді задачі;

    – неправильне списування даних завдання за умови правильного його виконання;

    – помилки у записах математичних термінів, символів, позначеннях геометричних фігур.

    Якщо учень (учениця) самостійно знаходить і охайно виправляє допущену помилку, то це не вважається недоліком роботи.

    КАЛІГРАФІЯ ТА ВИПРАВЛЕННЯ. Оцінювання каліграфії ЗНЯТО, як і зниження балів ЗА ВИПРАВЛЕННЯ.

    Це правило стосується навіть щодо оцінювання робіт з української мови.

    ЩО ОЦІНЮЮТЬ? Графічні навички письма, культуру оформлення письмових робіт (охайність, розбірливість, розміщення записів), орфографію та пунктуацію.

Розробник: Дубровицький ліцей №2 Дубровицької міської ради