Передумовою у забезпеченні ефективності навчання дитини з особливими освітніми потребами є індивідуалізація освітнього процесу з урахуванням її індивідуальних потреб і можливостей, здібностей та інтересів, що забезпечується шляхом формування індивідуальної програми розвитку.
Сьогодні,03 жовтня 2022 року,відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами - учнями Дубровицького ліцею #2. Спільно з представником Дубровицького інклюзивно-ресурсного центру - Хомич М.М узгодили індивідуальні програми розвитку учнів,провели моніторинг динаміки навчальних досягнень та визначили освітню траєкторію розвитку здобувачів освіти з ООП.
Цікаво,дієво,результативно!
Дякуємо Марині Хомич за професійну підтримку!