Учнівське самоврядування

Завдання:

  1. Забезпечення і захист прав та інтересів учнів.
  2. Сприяння навчальній, науковій та творчій діяльності учнів.
  3. Підготовка та проведення конкурсів, творчих звітів, змагань.
  4. Забезпечення порядку в освітньому закладі, організація чергування здобувачів освіти.
  5. Організація дозвілля на перервах.
  6. Проведення загальношкільних лінійок, зборів, конференцій, виставок.
  7. Організація роботи із збереженням шкільного майна.
  8. Організація роботи по благоустрою території школи.
  9. Вирішення проблем найрізноманітніших спрямувань.
  10. Всебічна підтримка талановитих здобувачів освіти.
  11. Активація учнівської ініціативи.
  12. Контроль за відвідуванням учнями закладу освіти.
  13. Звіт лідерів МІГів.

Нас об`єднує:

     Прагнення зробити  шкільне життя змістовним, радісним, цікавим, бажання діяти разом.

Нам найдорожче:

     Свобода думки, свобода совісті, особистість дитини.

Ми турбуємося:

     Про тих, хто менший і слабший від нас, одне про одного та про тих, хто в біді.

Нам допомагає жити:

     Гра,сюрприз, таємниця, вигадка, фантазія, те, що ми вирішуємо й робимо самі.

Ми співпрацюємо:

     З усіма, кому зрозумілі й небайдужі наші інтереси та справи, з тими,  хто готовий допомагати нам.

Ми вирішуємо:

    Хто входить до нашої співдружності, які справи, свята проводити.

Якщо ти з нами:

    Ти знайдеш друзів серед своїх ровесників і дорослих, зможеш проявити себе там, де цікаво, не залишишся сам у радості й біді.

 

                        Статут Генерації Лідерів.

Загальні положення:

  1. Генерація Лідерів Дубровицької ЗОШ І-ІІІ ст.№2 здійснює свою діяльність відповідно до Конвенції про права дитини, Всесвітньої декларації про права дитини,Конституції України, Законів України «Про державну допомогу сім`ям», «Про освіту», «Про громадські організації», Статут школи.
  2. Генерація Лідерів – самостійне, добровільне, демократичне об`єднання здобувачів освіти Дубровицької ЗОШ І-ІІІ ст.№2.
  3. Генерація Лідерів заснована в 2007 році на загальношкільних зборах представників із 5-11 класів.
  4. Символами учнівського самоврядування школи є Прапор та Гімн школи.
  5. Державною мовою є українська. Гарантується вільний розвиток, використання та захист інших мов.
  6. У своїй діяльності ГЛ керується даним статутом.

 

Мета та завдання ГЛ:

Головною метою ГЛ  є набуття соціального досвіду, формування особистісних рис громадянина української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості,моральності,  художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури, різнобічний розвиток учнів.

Головні завдання ГЛ:

  1. Формування і розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної свідомості.
  2. Різносторонній розвиток, самовдосконалення, самореалізація на благо собі, своїм ровесникам, власній родині, своїй малій батьківщині, народові України.
  3. Формування почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодіння наукою управління.
  4. Забезпечення і захист прав та інтересів здобувачів освіти на основі виконання правил та законів закладу.
  5. Сприяння реалізації інтересів, можливостей, бажань учнів.
  6. Прагнення до узгодженості дій та інтересів між учнями та дорослими.
  7. Забезпечувати узгодженість інтересів учнів та дорослих.

 

Органи управління ГЛ:

  1. Конференція – найвищий орган самоврядування, робота якого спрямована на розвиток ініціативи, дотримання дисципліни. Скликається не рідше одного разу на рік.
  2. Шляхом відкритого голосування вибирається президент ГЛ, радник президента.
  3. Засідання ГЛ відбувається 1 раз на місяць.
  4. ГЛ складається з таких МІГів: «Знання», «Дозвілля», «Шефство», «Дисципліни і порядку», «ЛНП», «Феміда», «Спілкування і інформації», «Фінанси», «Еколог», «Здорового способу життя».

1.5. Президент ГЛ:

  1. Президентом ГЛ може бути учень 9-11 класів. Проводиться передвиборча кампанія, дебати та вибори президента ГЛ.Кандидат у президенти – це найактивніший, найавторитетніший учень, який уміє захищати інтереси закладу, має чітку визначену програму.

1.6. Генерація Лідерів:

  1. Бере участь у складанні річного плану роботи освітнього закладу.

    2. Координує роботу класів, інформує їх про конкретні завдання діяльності.

  1. У межах своєї компетентності:

-  створює належні умови для навчання та дозвілля учнів;

- контролює відвідування учнями уроків, стан навчання та поведінки;

- приймає рішення з найважливіших питань життя школи;

- вносить пропозиції адміністрації закладу, педагогічній раді з питань навчання та виховання;

- організовує і контролює чергування по школі;

- веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у школі;

- організовує роботу МІГів, учнівських об`єднань за інтересами, постів, штабів. 

 

 
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Меню сайту