Завдання:
- Забезпечення і захист прав та інтересів учнів.
- Сприяння навчальній, науковій та творчій діяльності учнів.
- Підготовка та проведення конкурсів, творчих звітів, змагань.
- Забезпечення порядку в освітньому закладі, організація чергування здобувачів освіти.
- Організація дозвілля на перервах.
- Проведення загальношкільних лінійок, зборів, конференцій, виставок.
- Організація роботи із збереженням шкільного майна.
- Організація роботи по благоустрою території школи.
- Вирішення проблем найрізноманітніших спрямувань.
- Всебічна підтримка талановитих здобувачів освіти.
- Активація учнівської ініціативи.
- Контроль за відвідуванням учнями закладу освіти.
- Звіт лідерів МІГів.
Нас об`єднує:
Прагнення зробити шкільне життя змістовним, радісним, цікавим, бажання діяти разом.
Нам найдорожче:
Свобода думки, свобода совісті, особистість дитини.
Ми турбуємося:
Про тих, хто менший і слабший від нас, одне про одного та про тих, хто в біді.
Нам допомагає жити:
Гра,сюрприз, таємниця, вигадка, фантазія, те, що ми вирішуємо й робимо самі.
Ми співпрацюємо:
З усіма, кому зрозумілі й небайдужі наші інтереси та справи, з тими, хто готовий допомагати нам.
Ми вирішуємо:
Хто входить до нашої співдружності, які справи, свята проводити.
Якщо ти з нами:
Ти знайдеш друзів серед своїх ровесників і дорослих, зможеш проявити себе там, де цікаво, не залишишся сам у радості й біді.
Статут Генерації Лідерів.
Загальні положення:
- Генерація Лідерів Дубровицької ЗОШ І-ІІІ ст.№2 здійснює свою діяльність відповідно до Конвенції про права дитини, Всесвітньої декларації про права дитини,Конституції України, Законів України «Про державну допомогу сім`ям», «Про освіту», «Про громадські організації», Статут школи.
- Генерація Лідерів – самостійне, добровільне, демократичне об`єднання здобувачів освіти Дубровицької ЗОШ І-ІІІ ст.№2.
- Генерація Лідерів заснована в 2007 році на загальношкільних зборах представників із 5-11 класів.
- Символами учнівського самоврядування школи є Прапор та Гімн школи.
- Державною мовою є українська. Гарантується вільний розвиток, використання та захист інших мов.
- У своїй діяльності ГЛ керується даним статутом.
Мета та завдання ГЛ:
Головною метою ГЛ є набуття соціального досвіду, формування особистісних рис громадянина української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості,моральності, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури, різнобічний розвиток учнів.
Головні завдання ГЛ:
- Формування і розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної свідомості.
- Різносторонній розвиток, самовдосконалення, самореалізація на благо собі, своїм ровесникам, власній родині, своїй малій батьківщині, народові України.
- Формування почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодіння наукою управління.
- Забезпечення і захист прав та інтересів здобувачів освіти на основі виконання правил та законів закладу.
- Сприяння реалізації інтересів, можливостей, бажань учнів.
- Прагнення до узгодженості дій та інтересів між учнями та дорослими.
- Забезпечувати узгодженість інтересів учнів та дорослих.
Органи управління ГЛ:
- Конференція – найвищий орган самоврядування, робота якого спрямована на розвиток ініціативи, дотримання дисципліни. Скликається не рідше одного разу на рік.
- Шляхом відкритого голосування вибирається президент ГЛ, радник президента.
- Засідання ГЛ відбувається 1 раз на місяць.
- ГЛ складається з таких МІГів: «Знання», «Дозвілля», «Шефство», «Дисципліни і порядку», «ЛНП», «Феміда», «Спілкування і інформації», «Фінанси», «Еколог», «Здорового способу життя».
1.5. Президент ГЛ:
- Президентом ГЛ може бути учень 9-11 класів. Проводиться передвиборча кампанія, дебати та вибори президента ГЛ.Кандидат у президенти – це найактивніший, найавторитетніший учень, який уміє захищати інтереси закладу, має чітку визначену програму.
1.6. Генерація Лідерів:
- Бере участь у складанні річного плану роботи освітнього закладу.
2. Координує роботу класів, інформує їх про конкретні завдання діяльності.
- У межах своєї компетентності:
- створює належні умови для навчання та дозвілля учнів;
- контролює відвідування учнями уроків, стан навчання та поведінки;
- приймає рішення з найважливіших питань життя школи;
- вносить пропозиції адміністрації закладу, педагогічній раді з питань навчання та виховання;
- організовує і контролює чергування по школі;
- веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у школі;
- організовує роботу МІГів, учнівських об`єднань за інтересами, постів, штабів.