Медіаграмотність – ключова компетентність сучасної людини. Сьогодні ми ще раз у цьому переконалися з педагогами. Інформування, пропаганда, маніпуляція, фейки, інформаційна бульбашка! Як розібратися у цьому океані повсякденної інформації?
📝 Сьогодні в Дубровицькому ліцеї №2 відбулася педагогічна рада і одним з актуальних питань на засіданні було «Медіаграмотність у структурі професійної - методичної компетентності сучасного вчителя», в ході обговорення якого були розкриті такі модулі:
📌І модуль Медіаграмотність - необхідне вміння для сучасної особистості.
📌ІІ модуль Словник з медіаграмотності. Інтерактивні вправи.
📌ІІІ модуль Правила інформаційної безпеки під час війни.
📌IV модуль. Зарядка з медіаграмотності.
Завантажити: medagramotnst-zaryadka.pdf [653.07 Kb] (cкачиваний: 4)
Посмотреть онлайн файл: medagramotnst-zaryadka.pdf 

Для сучасної людини оволодіти цифровою грамотністю так само важливо, як вміти писати, читати і говорити. Від рівня цифрової грамотності залежить не лише комфорт проживання в країні цифрових сервісів, але й конкурентоспроможність кожного громадянина України.
З 01 листопада по 30 листопада в Дубровицькій ЗОШ І-ІІІ ст.№2 проходила інформаційна кампанія «Місяць цифрової грамотності». Ця ініціатива реалізується в межах проєкту Міністерства цифрової трансформації «Дія. Цифрова освіта.».


 

Всеукраїнська школа онлайн — це платформа для дистанційного та змішаного навчання учнів 5-11 класів та методичної підтримки вчителів.

Мета Всеукраїнської школи онлайн — забезпечити кожному українському учневі та вчителю рівний, вільний і безоплатний доступ до якісного навчального контенту.

Посилання на платформу Всеукраїнської школи онлайн 



    

На виконання листа Міністерства цифрової трансформації України просимо долучитись до масштабної інформаційної кампанії «Місяць цифрової грамотності», який триватиме з 01 по 30 листопада 2021 року, а саме:
1. Забезпечити ознайомлення з платформами Дія.Цифрова освіта

https://osvita.diia.gov.ua/  (для батьків, учнів, вчителів) та Всеукраїнська Школа Онлайн https://lms.e-school.net.ua/  (для вчителів, учнів) з проханням зареєструватися на платформах.
2. Переглянути хоча б один освітній серіал, або ж скласти Цифрограм (національний тест на цифрову грамотність). Рекомендовані освітні серіали:

– Основи кібергігієни https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyber-hygiene , Кіберняні https://osvita.diia.gov.ua/courses/cybernanny ,
– Обережно! Кібершахраї https://osvita.diia.gov.ua/courses/attention-cyber-fraudsters ,
– Як громаді стати цифровою https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-communities ,
– Електронний підпис https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-signature ,
– Серіал для батьків «Безпека дітей в інтернеті»

  https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-dlya-batkiv-onlayn-bezpeka-ditey .



Це серія інформаційних банерів, яка допоможе дорослим стати більш обізнаними з механізмом потрапляння дітей в небезпечні інтернет-спільноти, ходом небезпечних ігор, проявами, притаманними дітям, яких втягнуто в небезпечні квести та у разі виявлення небезпеки, куди звернутися за адресною допомогою.

З турботою про благополуччя дітей України Український фонд "Благополуччя дітей", інформаційно-ресурсний центр «Дитинство без насильства» надає низку порад педагогам та батькам за посиланням https://childfund.org.ua/

 

Запрошуємо  вас  опанувати  культуру  спілкування   в  Інтернеті через  перегляд освітнього  серіалу для  батьків "Безпека дітей в Інтернеті" за  посиланням https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-dlya-batkiv-onlayn-bezpeka-ditey

 


"Медіаграмотність як необхідна компетенція та захист проти інформаційних впливів".

Часто новини містять шокуючий контент, що зосереджуються на страхах, злості, призводять до психологічного дисбалансу й негативного сприйняття світу. Ці відеоролики  допоможуть розібратися у потоці інформації, що пропонують сучасні масмедіа.



ВПРОВАДЖЕННЯ ШКІЛЬНОЇ МЕДІАОСВІТИ НА ОСНОВІ

ПРИНЦИПІВ НАСКРІЗНОГО НАВЧАННЯ

У Дубровицькій ЗОШ І-ІІІ ст.№2

      Педагогічний колектив Дубровицької ЗОШ І-ІІІ ст. №2, спираючись на давні традиції експериментальної роботи, розглядає концепцію впровадження медіаосвіти в Україні як відповідь на актуальні проблеми сучасності та як нове соціальне замовлення українського суспільства щодо розвитку медіаосвіти і формування медіаобізнаності, медіаграмотності, медіакомпетентності у сучасних здобувачів освіти.

    Наскрізність системи забезпечувалася впровадженням курсу за вибором «Цифрова та медіаграмотність» в 5 класах (5-а, 5-б),факультативного  курсу «Основи верстки та веб-програмування»  (9-а, 9-б класи) та «Основи візуального програмування» в старшу школу (10 клас). Також продовжилось підвищення кваліфікації педагогів з медіаосвітніх курсів.


Меню сайту